
Індивідуальні дослідження (AD-HOC)
Результати такого дослідження надаються тільки одному Клієнту
TouchPoll U&A
вивчення споживання і відношення
TouchPoll CSI
вимірювання рівня задоволеності споживачів за методологією Customer Satisfaction Index
TouchPoll Special Events
опитування на заходах (виставки, вечірки, конференції, семінари тощо)
TouchPoll CBC
вимір еластичності попиту з використанням методу Choice-Based Conjoint
TouchPoll Click-Test
вивчення усвідомлених реакцій споживачів на рекламу (тестування друкованих матеріалів, відеороликів) і упаковку продукта
TouchPoll EYE-TRACKING:
вивчення неусвідомлених реакцій споживачів на рекламні відеоролики, друковані матеріали, викладку товарів на полиці (визначення зон уваги)
- Це дослідження ринку за спільним замовленням декількох Клієнтів-учасників ринку
- Дозволяє суттєво знизити фінансові витрати Клієнтів на проведення дослідження і, в той же час, отримати необхідну інформацію по ринку
- Завдяки регулярності проведення дослідження, у Замовників є можливість відслідковувати динаміку всіх необхідних показників
-
Оцінка «здоров'я» бренду в порівнянні з конкурентами
- Ринкові позиції ТМ (знання, придбання, споживання, лояльність)
- Поточне сприйняття ТМ: імідж, переваги й недоліки
- Потенціал ТМ (ймовірність переходу від ТМ конкурентів)
- Ефективність рекламної комунікації
-
Вивчення споживацької поведінки покупців
- Частота купівлі й споживання
- Ситуації купівлі та споживання
- Фактори вибору продукту, послуг
- Місця купівлі й т.п.
-
Визначення цільової аудиторії
- Соціально-демографічні характеристики
- Стиль життя, цінності
- Сегментація споживачів
-
Дослідження «по гарячих слідах»:
- Задоволеність торговою точкою або місцем надання послуг (супермаркети, магазини, АЗС, СТО, HoReCa, аптеки тощо)
- Думка співробітників і оцінка результатів їх роботи
- Задоволеність семінаром, конференцією, виставкою, вечіркою і пр.
-
Цінове дослідження
- Вимір еластичності попиту з використанням методу Choice-Based Conjoint
- Допустимий діапазон прийнятної ціни, оптимальна ціна на продукт, послугу (метод Ван Вестендорпа)
-
Тестування будь-яких рекламних матеріалів та упаковки продукту
- Загальне сприйняття цільовою аудиторією: розуміння, оригінальність, привабливість, мотивація до придбання
- Вибір одного з декількох варіантів ідей позиціонування, варіантів дизайну, слоганів, рекламних текстів, тощо
- Определение элементов, которые: 1. особенно нравятся, привлекательные 2.не нравятся, не привлекательные 3.не понятные, сложные для восприятия
-
Тестування варіантів викладення продукції на полиці
- Помітність продукції на полиці у порівнянні з конкурентами
- Заметность элементов упаковки
- Привабливість дизайну упаковки і місця розташування продукції
Технология TouchPoll®
це поєднання сучасних комп'ютерних технологій та багаторічного дослідницького досвіду.
Технологія TouchPoll® дозволяє мінімізувати вплив людського фактора на якість даних які отримуються.
При плануванні дослідження ми знаходимо місця скупчення / дозвілля необхідної цільової групи для дослідження.
Залежно від завдань дослідження ми застосовуємо різні методи відбору респондентів із загального потоку, для забезпечення необхідної репрезентативності
Масові ринки
• Місця опитувань: супер / гіпермаркети, ТРЦ, магазини, ринки і т. д.
Специфічні ринки
• Місця опитувань: аеропорти, фітнес-центри, автомийки, автосалони, аптеки, лікарні і т.п.
Швидкість досліджень
Швидкість опитування забезпечується за рахунок самостійного заповнення анкети респондентом на планшеті, а швидкість обробки даних - автоматичним збереженням даних в режимі реального часу
Інтерактивність програми
Є можливість демонстрації респондентам відео-, аудіо-, та графічних файлів
Надійність даних
Внутрішній контроль програми Touchpoll
Автоматичний контроль якості кожного інтерв'ю:
- Аудіо-фіксація процесу інтерв'ю дозволяє контролювати дотримання методології дослідження Інтерв'юерами. Нам важливо знати, що Інтерв'юери правильно рекрутують респондентів
- Перевірка адекватності даних за допомогою фіксації тривалості відповідей на кожне питання. Нам важливо отримувати обдумані відповіді респондентів
- Фіксація тривалості проведення інтерв'ю, а також фіксація місця проведення кожного інтерв\ю за допомогою системи GPS координат. Нам важливо отримувати дані в потрібний час, в потрібному місці.
Зовнішній контроль менеджерами компанії
Вся робота Інтерв'юера контролюється Супервайзером на місцях опитувань. Критерії оцінки: зовнішній вигляд інтерв'юера, дотримання методології дослідження, активність залучення респондентів. Клієнт завжди може самостійно перевірити роботу інтерв'юерів в місцях опитувань, оскільки наші інтерв'юери завжди на видноті
Дружелюбність методу опитування
Завдяки анонімності, простоті і швидкості проходження опитування, ми можемо опитувати складно-досяжні групи респондентів (наприклад, людей з високим статусом і доходом). Респонденти правдивіше відповідають на сенситивні питання
Результативність залучення респондентів
Високий рівень згоди прийняти участь в опитуванні: респондентам комфортно і цікаво відповідати на питання анкети на планшетному комп'ютері
Роздріб
Столичный ЦУМ
ТРЦ Метроград
Технополис
Unitrade
Фокстрот
Новая Линия
ЭКО-маркет
Fozzy
ФОРА
Сільпо
Фуршет
Велика Кишеня
Би-Маркет
Амстор
ЗМІ
Единственная
Эдипресс Украина (VIVA! Биография, Единственная, Женский журнал)
Галицькі контракти
Телекомунікація
XtraTV
VIASAT
FreshTel
Фінанси
Банк Форум
Universal Bank
UniCreditbank
Альфа-Банк (Украина)
VAB Bank
Укрсиббанк
БМ Банк
ОТР банк
Ощадбанк
Cтраховая группа ТАС
ПУМБ
Тютюн
Philip Morris
Imperial Tobacco
JTI
Gallaher
Фармацевтика
GlaxoSmithKlein
Novartis
Polpharma
Ferrosan
Berlin Chemie
Hoffman-La-Roche
ТМ Нейровитан
DrReddy’s
Продукти
Danon
Miller
Nestle
TM Nutricia
Roshen
Алкогольные традиции
Вимм-Билль-Данн
TM Галка
TM Гелиос
Голицинські вина
TM КОМО
Группа Компаний «Новые Продукты»
Оболонь
Олимп, Prime, 5 капель
TM Чизай
Авторинок
Winner Imports
Ilta
Niko
SEAT
УкрАвто
АИС
Авіаринок
Международный аэропорт «Борисполь»
Международный аэропорт «Киев» (Жуляны)
Авиакомпания «Международные Авиалинии Украины» (МАУ) British Airways
Косметика і парфумерія
L’Oreal
ЕVA
Космо
ДЦ
Біла Ромашка
Паливо
ТНК
Калина Оил (Украина)
TM Bizol
WOG
Ресторани
МакДональдс
Словянский двор
Швидко
Пан-Пицца
Touchpoll Research исследовали эффективность нестандартной наружной рекламы
08.02.2016
Touchpoll изучили портрет посетителей ТРЦ Киева
17.10.2014
Компанія Touchpoll провела спеціальне дослідження серед пасажирів громадського транспорту
14.07.2014
У каждого Клиента компании Touchpoll теперь есть личный кабинет
11.11.2013
У компании Touchpoll теперь есть технология EYE TRACKING
08.09.2013
Компания Touchpoll открыла представительства во всех областях Украины
03.08.2013
1976
Створена перша механічна машина дослідження громадської думки (компанія United Research, США, Майк Шуртліфф).
1982
Створений перший комп'ютер для опитувань, який керувався спеціальним мікрочіпом, і був представлений на міжнародному ярмарку в місті Ноксвілл (Knoxville World's Fair).
1985
Перший портативний опитувальний комп'ютер.
1989
Перша в світі опитувальна станція з сенсорним екраном.
2000
Написана елементарна версія програмного забезпечення Touchpoll™: програмне забезпечення було розраховано на невеликі і нескладні опитування.
2002
Відкрито філіал Touchpoll. Inc в Україні: Touchpoll Ukraine
2003
Touchpoll Ukraine створила абсолютно новий програмний продукт власної розробки, і запатентувала власний винахід, який дозволяє проводити всі види кількісних досліджень.
2005
Частка компанії, що належала Touchpoll, Inc. була викуплена українською групою компаній, і це надало новий поштовх подальшому розвитку.
2006-2013
Розроблено вдосконалене спеціалізоване програмне забезпечення «Touchpoll™-3», яке без проблем дозволяє використовувати в опитуванні всі види сучасних мультимедійних можливостей.
2013
Створена мобільна версія Touchpoll для Android.